Kurssit

12-osainen kurssi auttaa oppimateriaalin ja tehtävien avulla olennaisimman kohderyhmän löytämisessä.

Moduuli 1: Kohderyhmä­kehittäjästä kohderyhmän paras ongelman­ratkaisija

Moduuli 1 antaa sinulle uuden toimintamallin kasvuun ja kannattavuuteen. Ota siitä kaikki irti!

Aloita

45 €

Moduuli 2: Työntekijästä yrityksen kehittäjäksi

Moduuli 2 osoittaa, kuinka pelkästään asiakaspalvelun parantaminen ei vie sinua eteenpäin. Mikä sitten auttaa? Lue lisää!

Aloita

45 €

Moduuli 3: Yhtenäisen synergisen iskuvoiman kehittäminen markkinoilla

Moduuli 3 auttaa sinua tunnistamaan työympäristösi ainutlaatuiset mahdollisuudet. Aloita heti!

Aloita

45 €

Moduuli 4: Ensimmäinen kehittämisaskel

Moduuli 4 näyttää, kuinka saat vaikutuspotentiaalia ilman ristiriitaa ympäristösi kanssa.

Aloita

45 €

Moduuli 5: Toinen kehittämisaskel

Moduuli 5 antaa sinulle työkalut määrittää erityisvahvuutesi pohjalta lupaavimman toimintakentän.

Aloita

45 €

Moduuli 6: Kolmas kehittämisaskel

Moduuli 6 porautuu yhä syvemmälle yrityksesi ihannekohderyhmään. Muista, että kyseessä on yrityksesi tärkein pääoman lähde.

Aloita

45 €

Moduuli 7: Neljäs kehittämisaskel

Moduuli 7 käsittelee polttavimman ongelman ratkaisua. Kun löydät sen, löydät oman tiesi luoda kysyttyjä huippusuorituksia.

Aloita

45 €

Moduuli 8: Viides kehittämisaskel

Moduuli 8 näyttää sinulle, kuinka avaat yhteistyön avulla yrityksellesi markkinoita ja mahdollisuuksia.

Aloita

45 €

Moduuli 9: Kuudes kehittämisaskel

Moduuli 9 auttaa sinua synnyttämään hienoja, uusia ideoita ja jalostamaan niitä hyödyksesi.

Aloita

45 €

Moduuli 10: Yrittäjällä pitää olla missio

Moduuli 10 tarkastelee yrittäjän ja työntekijän psykologisia puolia. Uusilla työkaluilla vauhditamme kehitystä sisäisen voiman avulla.

Aloita

45 €

Moduuli 11: Vetovoimatase – yrityksen kompassi markkinoilla

Moduuli 11 laittaa sinut jäsentelemään omaa toimintaasi kohti uuden kasvun ja kannattavuuden toimintamallia.

Aloita

45 €

Moduuli 12: Lisää esimerkkitapauksia

Moduuli 12 palaamme menestyksellisesti suosittelumarkkinointiin. Mukana myös huippuesimerkki yrityksen juurtumisesta kohderyhmään.

Aloita


Liity muiden kohderyhmäkehittäjien joukkoon

Kohderyhmäkehittäjä-menetelmän avulla opit, miten tuotteesta rakennetaan ongelmanratkaisu, josta asiakkaasi eivät voi kieltäytyä.